ماشین رکوردشکن

شاهان · 17:24 1400/12/02

ID.4 چالش: ماشین رکوردشکن اصلی اکنون در موزه خودروی پترسن در لس آنجلس به نمایش گذاشته شده است.

Espelkamp/لس آنجلس، 15 فوریه 2022 - در سال 2021، راننده حرفه ای مسافت طولانی، Rainer Zietlow، حدود 57000 کیلومتر را با فولکس واگن ID.4 در کمتر از 100 روز طی کرد تا به جهان ثابت کند که خودروهای الکتریکی قطعاً برای مسافت های طولانی قابل دوام هستند. . با حمایت HARTING، سفر جاده ای الکترونیکی او که از ایالات متحده آمریکا عبور کرد، با یک رکورد جهانی ثبت شد و در کتاب های تاریخ ثبت شد. HMI خودروی برنده اصلی تا پایان سال بخشی از مجموعه نمایشگاه "رانندگی به سوی فردا" در موزه خودروی پترسن، لس آنجلس خواهد بود.


"چالش موفقیت آمیز E-Mobility ما اکنون به اوج خود در سنتی ترین موزه خودرو در ایالات متحده رسیده است - و این باعث افتخار من است. علیرغم شرایط سخت، ما توانستیم ثابت کنیم که هم یک وسیله نقلیه الکتریکی و هم زیرساخت شارژ در همانطور که زیتلو بیان کرد، ایالات متحده در برابر چالش های یک سفر طولانی است.


Marco Grinblats، مدیر عامل HARTING Automotive GmbH در ادامه اظهار داشت: "به عنوان تامین کننده ردیف 1 کابل های شارژ VW و سازنده تجهیزات اصلی کابل های شارژ داخلی، ما خوشحالیم که اکنون چنین ویترینی برای ID ایجاد شده است. ماشین برنده .4. مهم است که مردم را به طور فزاینده ای از موضوع قابلیت اطمینان حمل و نقل الکترونیک آگاه کنیم. این تنها راهی است که می توانیم برای کاهش انتشار CO2 و مبارزه با تغییرات آب و هوایی در دراز مدت با یکدیگر همکاری کنیم.


از نوامبر 2019، موزه خودروی پترسن در لس آنجلس نمایشگاه چند رسانه ای «رانندگی به سوی فردا» را افتتاح کرده بود. این پروژه پروژه های فعلی صنعت خودرو را با توجه به آینده طراحی حمل و نقل ارائه می دهد. HMI  خودروهای مفهومی کنونی که توسط خودروسازان منتخب در سراسر جهان توسعه یافته اند، در اینجا به نمایش گذاشته می شوند. در اتاق های مختلف، تمرکز بر توسعه پیشرانه الکتریکی مدولار فولکس واگن است.


در آخرین اتاق، ID.4 EV تمام الکتریکی، که در آن راننده رکوردشکنی Rainer Zietlow سفر رفت و برگشت موفق خود را در ایالات متحده در سال گذشته به پایان رساند، اکنون تحت عنوان "ساختن یک آینده الکتریکی" در کانون توجه قرار گرفته است.